Herec
1941Film - Komedie
1936
Film - Western
1931
Film - Krimi, Drama, Romantický
Film - Komedie, Drama, Romantický
Film - Dobrodružný, Krimi, Drama, Romantický
1930
Film - Drama
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1929
Film - Dobrodružný
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
1928
Film - Drama, Romantický
Film - Drama, Akční
Film - Komedie
1927
Film - Horor, Thriller, Drama, Romantický
Film - Komedie, Drama, Romantický
Film - Komedie, Drama, Romantický
Film - Drama, Romantický
Film - Drama, Romantický
Film
1926
Film - Dobrodružný
Film - Komedie, Romantický
Film - Romantický
Film - Western
1925
Film - Horor, Drama
Film - Drama
Film - Drama
Film - Dobrodružný, Drama
1924
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama, Romantický
Film - Drama
Film - Drama
Film - Komedie, Drama
Film - Horor
Film - Komedie, Krátkometrážní
Film - Krátkometrážní
1923
Film - Drama, Historický
Film - Mysteriózní
Film - Drama
Film - Akční
Film - Krimi
Film - Drama
1922
Film - Mysteriózní
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Komedie
1921
Film - Komedie, Romantický
Film - Dobrodružný, Romantický, Fantasy
Film - Krimi
Film - Drama
Film - Komedie
1920
Film - Drama
Film - Drama
1919
Film - Dobrodružný
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Dobrodružný, Drama
Film - Drama
1918
Film - Komedie, Romantický
Film - Drama
Film - Komedie, Romantický
Film - Komedie, Romantický
Malá Amarilka z Prádelní uličky
Film - Komedie
1917
Film - Drama
Film - Drama
1916
Film - Drama
Film - Komedie
Archivní záběry
2007Cinemassacre's Monster Madness
Seriál - Dokumentární
1961
The Legend of Rudolph Valentino
Film - Dokumentární
1932
The Cohens and Kellys in Hollywood
Film - Komedie, Romantický
Norman, rodným jménem Arnold Kaiser, se narodil v newyorkském Rochesteru s německými kořeny, avšak si své nezaměnitelné jméno změnil na počátku první světové války.
Kolem roku 1916 se spřátelil s Rudolphem Valentinem, říká se, že to byl Norman, který seznámil Valentina s jeho pozdější partnerkou, tanečnicí Bonnie Glassovou. Valentino Normana povzbuzoval, aby to zkusil u filmu. Později nato Norman Valentinovi finančně vypomáhal, když se oba znovu sešli v Kalifornii. Norman svůj debutový snímek MANHATTAN MADNESS natočil v roce 1916 pod režisérskou taktovkou Allana Dwana, hrál zde také Douglas Fairbanks. Následujícím rokem začala jeho sláva stoupat díky filmu A LITTLE PRINCESS s Mary Pickfordovou. V roce 1918 navázal na svůj úspěch z tohoto filmu a spolu s Constance Talmadgeovou natočil UP THE ROAD WITH SALLIE, v režii Williama Desmond Taylora. Během němé éry - 10. léta a napříč 20. léty 20. století - jeho kariéra vzkvétala a brzy se stal idolem především u dámského publika. Se svými ulízanými černými vlasy, tenkým navoskovaným knírkem byl často obsazován do rolí elegantních frajírků nebo exoticky působících svůdníků. Do roku 1923 již byl velmi uznávaným hercem hlavních rolí a magnetem na úspěch. Téhož roku také zazářil ve dvou hojně diskutovaných filmech – v obrovském komerčním hitu THE HUNCHBACK OF NOTRE DAME s Lonem Chaneyem a Patsy Ruth Millerovou, a v kontroverzním MERRY-GO-ROUND spolu s Mary Philbinovou, ačkoli byl tehdy film považován za kontroverzní, dnes je klasikou. V roce 1925 si opět zahrál po boku Chaneyho a Philbinové v klasickém hororu THE PHANTOM OF THE OPERA, kde ztělesnil objekt touhy Philbinové, vikomta Raoula de Chagnyho. Film sklidil masivní úspěch jak finanční, tak od kritiků, což jen upevnilo Normanovu pozici jakožto herce pro hlavní role ve 20. letech. S Patsy Ruth Millerovou si opět zahrál v LORRAINE OF THE LIONS, bohužel však snímek neutržil ani zlomek úspěchu co THE PHANTOM OF THE OPERA. V roce 1927 účinkoval coby silák v cirkuse v hororu THE UNKNOWN s Lonem Chaneyem Sr. a Joan Crawfordovou, a to i přesto, že jeho fyzička nebyla dostatečná. Další roky trávil natáčením ostře sledovaných rolí s takovými slavnými herečkami jako například Anna Q. Nilssonová, Marion Daviesová, Bebe Danielsová, Mildred Harrisová, ZaSu Pittsová, Joan Crawfordová, Lillian Gishová a Claire Windsorová. Na začátku éry mluvených filmů se znovu sešel s Mary Philbinovou, aby natočili scény pro zvukovou reedici PHANTOM OF THE OPERA z roku 1930. Nicméně na dochovaném soundtracku znějí obě hvězdy odměřeně, neobratně a s přehnanou dikcí. Byl to jediný zvukový film Philbinové a zároveň počáteční úpadek Normana Kerryho. V roce 1931 byl obsazen do filmu BACHELOR APARTMENT spolu s další hvězdou němé éry Mae Murrayovou. Film byl v té době ztrhán kritikou a v důsledku nového zvukového nosiče začala kariéra oběma rychle uvadat. Norman natočil ještě tři snímky a poté se stáhl do ústraní.
Na začátku druhé světové války se připojil k francouzské cizinecké legii, do Ameriky se vrátil, až když se Francie vzdala nacistickému Německu. Norman Kerry zemřel v roce 1956 v kalifornském Los Angeles na onemocnění jater ve věku jednašedesáti let. Za svůj přinos filmovému průmyslu mu byla udělena hvězda na hollywoodském chodníku slávy.