Režisér/ka
2011Seriál - Dokumentární, Krátkometrážní
2000
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1999
Seriál - Dokumentární
Seriál - Dokumentární, Životopisný
1998
Seriál - Dokumentární
Film - Dokumentární
Seriál - Dokumentární
1997
Film - Dokumentární
1995
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1994
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1993
Seriál - Dokumentární, Životopisný
1988
Film - Dobrodružný
1984
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1983
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1981
Film - Dokumentární
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Teplota vzduchu 50 °C vlhkosť 97%
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1980
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Ťažké plechovky, kontrola, ľahký koniec
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1978
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Scenárista/ka
2011Seriál - Dokumentární, Krátkometrážní
1998
Film - Dokumentární
1988
Film - Dobrodružný
1984
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1981
Film - Dokumentární
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Teplota vzduchu 50 °C vlhkosť 97%
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1980
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Ťažké plechovky, kontrola, ľahký koniec
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1978
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Kameraman/ka
2011Seriál - Dokumentární, Krátkometrážní
1999
Seriál - Dokumentární
1997
Film - Dokumentární
1984
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1983
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1981
Film - Dokumentární
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Teplota vzduchu 50 °C vlhkosť 97%
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1980
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Ťažké plechovky, kontrola, ľahký koniec
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1979
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1978
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Štvrťstoročné plody spolupráce
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1976
Tesla v Piešťanoch včera a dnes
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1975
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1973
Montované stavebné buňky UNIMO
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Střihač/ka
1983Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Režisér, scenárista a kameraman Ján Piroh vyštudoval odbor umeleckej fotografie na SŠUP v Bratislave (1961-65). Po jej ukončení sa neúspešne pokúšal dostať na FAMU v Prahe a preto dva roky strávil v pozícii fotografa pre DUSLO Šaľa. V roku 1969 ho prijali na odbor filmovej a televíznej kamery na FAMU v Prahe, ktorú absolvoval v roku 1973. Ján Piroh začínal ako kameraman v Spravodajskom filme Štúdia krátkych filmov v Bratislave a v rokoch 1973-82 sa podieľal na tvorbe filmových žurnálov Týždeň vo filme a Sonda. Spolupracoval s Igorom Dobišom, Štefanom Bujnom, Mikulášom Fodorom, Ľudovítom Veselým a i. V roku 1976 nakrútil svoju prvú samostatnú reportáž Výstup na Rysy (Sonda č. 9/76). Spravodajská skúsenosť výrazne ovplyvnila aj jeho dokumentárnu tvorbu, debutoval filmovým portrétom o majsterke športu Anne Matouškovej 22+4 (1978).
Výrazným zlomom v Pirohovej filmografii sa stal jeho prvý celovečerný dokument Kangchenjunga, ktorý nakrútil v roku 1981. Film autenticky zachytáva horolezeckú expedíciu na tretiu najvyššiu horu sveta a priniesol mu niekoľko významných medzinárodných ocenení. K horolezeckej tematike sa vrátil aj vo svojom hranom filmovom debute Sagarmatha(1988). Okrem vlastnej tvorby spolupracoval Ján Piroh ako druhý kameraman predovšetkým na hraných filmoch režiséra Juraja Jakubiska Dovidenia v pekle, priatelia (1970/90), Tisícročná včela (1983), Pehavý Max a strašidlá (1987). Jeho tvorba do roku 1990 predstavuje cca 30 krátkych dokumentárnych filmov, 350 spravodajských šotov, jeden celovečerný dokumentárny a jeden hraný film. V rokoch 1992-94 pracoval v STV Bratislava a od roku 1995 nakrúcal dokumentárne filmy pre Českú televíziu a českú filmovú spoločnosť Febio (Jak se žije, OKO, Zpověď, Cestománie či GEN - Galerie elity národa).