Herečka
2019Film - Dokumentární, Životopisný
2018
Wo Träume wahr werden - 100 Jahre Bavaria Film
Film - Dokumentární
2007
Film - Romantický
2004
René Deltgen - Der sanfte Rebell
Film - Dokumentární
1997
Seriál - Dokumentární, Životopisný
1996
Film - Komedie
Film
1995
Film - Rodinný, Drama
1994
Heinz Rühmann: Kleiner Mann ganz groß
Film - Dokumentární, Životopisný
1989
Seriál - Rodinný, Drama
1988
Film
1986
Seriál - Rodinný, Drama
1979
Film - Drama
1975
1974
Film - Komedie, Muzikál, Fantasy
1973
Seriál - Loutkový, Rodinný
1972
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Krimi
1969
Film - Komedie
Film
1967
Film - Komedie, Sci-Fi
1966
Film - Komedie, Krimi
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Komedie
Film
1965
Film - Dobrodružný
Film - Komedie
1964
Film - Komedie
Film - Komedie
1963
Film - Komedie
Film - Komedie
1962
Film - Thriller
Film - Válečný, Drama
Film - Komedie
1961
Film - Komedie
1960
Film - Komedie, Muzikál, Fantasy
Film - Hudební, Komedie
Film - Válečný, Drama, Romantický
1959
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Drama
1958
Film - Dobrodružný, Komedie, Muzikál
Film - Válečný, Drama, Romantický
Film - Drama
Film - Komedie, Válečný, Romantický
1957
Film - Krimi, Mysteriózní
Přiznání hochštaplera Felixe Krulla
Film - Komedie, Drama
Film - Komedie
1956
Film - Komedie
1955
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
1954
Film - Drama, Romantický
Film - Thriller, Drama, Romantický, Akční
Film - Komedie
Film - Komedie, Drama, Romantický
1953
Film - Katastrofický
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie, Krimi
Film - Drama
1952
Film - Komedie
1951
Film - Romantický
1950
Film - Drama
Film - Drama
Hostka
1999Seriál - Dokumentární, Talk-show
1986
Seriál - Komedie
1980
Seriál - Talk-show
1972
Hätten Sie heut' Zeit für mich?
Seriál - Hudební
1966
Seriál - Hudební, Rodinný, Talk-show
1955
Seriál - Soutěžní
Archivní záběry
2013Film - Dokumentární, Drama
Liselotte Pulver je švýcarskou rodačkou, dnes žije opět ve Švýcarsku, mezitím ale řadu let patřila k velkým hvězdám německého filmu, úspěchu dosáhla také ve Francii a dalších evropských zemích. Narodila se v Bernu do rodiny stavebního inženýra, na přání rodičů ve svém rodišti absolvovala obchodní školu a po roce 1948 studovala herectví na bernské konzervatoři. Souběžně se začala uplatňovat jako divadelní herečka (Stadttheater Bern, Schauspielhaus Zürich), díky své sličné tváři se věnovala i modelingu.
Od počátku padesátých let se Liselotte Pulver objevovala ve filmech, začínala ve Švýcarsku, později točila i v Německu a průlomovou záležitosti pro ni byla romantická komedie ULI, DER KNECHT (1954), která ji uvedla v širší známost. Častěji spolupracovala s režisérem Kurtem Hoffmannem, v jednom z jeho filmů, PŘIZNÁNÍ HOCHŠTAPLERA FELIXE KRULLA (Bekenntnisse des Hochstapler Felix Krull, 1957), byla partnerkou Horsta Buchholze. S Hoffmannem se Liselotte Pulver dostala ke svému prvnímu výraznému úspěchu, kdy hrála hlavní roli v romantické komedii ICH DENKE OFT AN PIROSCHKA (1955); tento film získal několik ocenění a Liselotte za něj získala hereckou cenu na festivalu v Ostende. První významnější nabídky přišly také z Francie a s Gérardem Philipem hrála v adaptaci Dostojevského HRÁČE (Le joueur, 1958).
Celoevropského věhlasu dosáhla Liselotte Pulver trilogií hudebních komedií ze Spessartu – HOSPODA VE SPESSARTU (Das Wirsthaus im Spessart, 1958), STRAŠIDLA ZE SPESSARTU (Das Spukschloss im Spessart, 1960) a ZLATÉ ČASY VE SPESSARTU (Herrliche Zeiten im Spessart, 1967). Všechny tři filmy dnes již nahlodal zub času, patří nicméně do klasiky německé poválečné kinematografie a mimo jiné nejlépe dokládají temperamentní komediální herectví Liselotte Pulver. Za první díl obdržela Německou filmovou cenu pro nejlepší herečku, druhý díl z trilogie zabodoval na mezinárodních filmových festivalech v Moskvě a Karlových Varech, sama herečka pak v roce 1961 zasedla v porotě festivalu v Cannes.
Mezitím Liselotte Pulver točila znovu také ve Francii, hrála i v americkém filmu ČAS MILOVAT, ČAS UMÍRAT (A Time to Love and a Time to Die, 1958), který vznikl v Německu. Kvůli mnohým závazkům v Evropě musela odmítnout nabídku na hlavní ženskou roli v americkém velkofilmu BEN HUR (1959), což – jak sama později přiznala – byla největší chyba její herecké dráhy. V šedesátých letech točila častěji ve Francii, dvakrát například s Jeanem Gabinem (MONSIEUR, 1964; ZAHRADNÍK Z ARGENTEUIL – Le jardinier d′Argenteuil, 1966). Nominaci na Zlatý glóbus pro herečku ve vedlejší roli jí vynesla účast v americké komedii GLOBÁLNÍ AFÉRA (A Global Affair, 1964). V šedesátých letech se Liselotte Pulver začala věnovat více znovu divadlu, hrála nejen ve Švýcarsku, ale také v Hamburku, častěji než ve filmu se později objevovala v televizi. Obnovenou popularitu získala s německým rodinným seriálem SESAMSTRASSE (1973).
Od roku 1961 byl manželem Liselotte Pulver německý filmový a divadelní herec Helmut Schmid (1925-1992), seznámili se spolu při natáčení. Měli spolu dvě děti, syna Marca-Tella (*1962) a dceru Melisandu (1967-1989), která spáchala sebevraždu. Po smrti dcery a manžela se Liselotte Pulver stáhla víceméně do soukromí, na veřejnosti se objevuje především při přebírání četných ocenění. Již v roce 1980 dostala Německou filmovou cenu za celoživotní přínos německé kinematografii, se stejným podtextem obdržela Bavorskou filmovou cenu (2000) a Zlatou kameru (2007), je také nositelkou Spolkového kříže za zásluhy (1986), další trofeje si odnesla i z Rakouska. V současnosti žije Liselotte Pulver v soukromí v malém městečku Perroy na břehu Ženevského jezera.