Herec
1954Film - Dokumentární
1932
Film - Komedie
1927
Film
1922
Film - Drama
Režisér
1960Film - Horor, Krimi, Mysteriózní
1957
Film - Komedie
Film - Komedie
1956
Film - Komedie, Krimi, Romantický
Film - Hudební
1954
Film - Komedie, Muzikál, Romantický
1953
Film - Komedie
Film - Hudební, Komedie
Film - Komedie
1952
Film - Komedie, Romantický
1950
Film - Komedie
1949
Film
1946
Film - Komedie, Krimi
1944
Film - Krimi
Film - Komedie
1943
Film - Komedie
Film - Drama, Romantický
Film - Komedie, Muzikál
1942
Film
1941
Film - Válečný, Životopisný
Film - Komedie, Muzikál, Romantický
1940
Film
1939
Film - Muzikál
1937
Film - Dobrodružný, Krimi
1936
Film - Drama
Bílí otroci (Křižník Sevastopol)
Film - Válečný, Drama
1935
Film
Film - Komedie
Film
1934
1933
Film - Hudební, Komedie
Film
Film - Muzikál, Romantický
Jsem děvče s čertem v těle (francouzská verze)
Film - Komedie
1932
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie
1931
Aféra plukovníka Redla (německá verze)
Film - Drama
Film - Drama
1930
Tonka Šibenice (francouzská verze)
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
Tonka Šibenice (německá verze)
Film - Drama
1927
Film
1926
Otec Kondelík a ženich Vejvara I.
Film - Komedie
Film - Drama, Romantický
Otec Kondelík a ženich Vejvara II.
Film - Komedie
1925
Film - Komedie
1923
Film - Komedie, Krimi
Film - Komedie
1922
Film - Drama
Film - Komedie
1921
Film - Drama
Scenárista
1949Film - Drama
1936
Bílí otroci (Křižník Sevastopol)
Film - Válečný, Drama
1930
Film - Drama
1923
Film - Komedie, Krimi
Film - Komedie
1922
Film - Komedie
1921
Film - Drama
Střihač
1931Film - Drama
1930
Film - Drama
Film - Drama
Karel Anton (1898, Praha – 1979, Berlín) se díky svému talentu, inteligenci a preciznosti již počátkem 20. let stal jednou z nejpozoruhodnějších, diváky i kritiky uznávaných osobností české kinematografie. Psal scénáře, režíroval a příležitostně ve filmech také hrál. Nezapřel inspiraci americkými groteskami, což dokazují komedie Tu ten kámen (1923) s debutujícím Vlastou Burianem a Únos bankéře Fuxe (1923) s Anny Ondrákovou. Nezalekl se ani adaptací proslulých děl české literatury. Vedle Máchových Cikánů (1921) to jsou mj. Herrmannovi Otec Kondelík a ženich Vejvara (1926). V roce 1930 se zapsal jako režisér prvního českého zvukového filmu Tonka Šibenice. O tři roky později však v Čechách natočil svůj poslední film Jsem děvče s čertem v těle s Lídou Baarovou. Další jeho tvorba, více než 40 filmů, už patří do kinematografie německé a částečně i francouzské.
50. MFF Karlovy Vary