Režisér
2014Film - Experimentální, Krátkometrážní, Animovaný
2011
Film - Experimentální, Krátkometrážní, Animovaný
2010
Film - Experimentální, Krátkometrážní, Akční
2006
Film - Dokumentární
2002
Film
Film - Drama
1998
Film - Krátkometrážní
1997
Film - Krátkometrážní
1996
Film - Krátkometrážní
1994
Film - Krátkometrážní
Film - Krátkometrážní
Film - Krátkometrážní
1993
Film - Krátkometrážní
Film - Krátkometrážní
1989
Film - Experimentální, Krátkometrážní
1986
Film
Scenárista
1998Film - Krátkometrážní
Producent
2011Film - Experimentální, Krátkometrážní, Animovaný
1998
Film - Krátkometrážní
Střihač
1998Film - Krátkometrážní
Zvukař
1998Film - Krátkometrážní
Filmový experimentátor narozený r. 1959 ve Vídni je znám především pro své využívání techniky found footage. Vystudoval psychologii a dějiny umění na Vídeňské univerzitě. Sám přednášel o filmu na několika vysokých školách po celém světě - za všechny jmenujme např. San Francisco Art Institute, Academy of Fine Arts ve Frankfurtu, University of Illinois, Chicago, New York a další.
Arnold své snímky vytváří prostřednictvím vystřižených sekvencí z jiných, většinou známých světových filmů. Jeho záměrem je odhalit skrytý význam či vytvořit význam nový. Sekvence, které v "původním" filmu zabírají několik sekund Arnold natahuje na mnohonásobně delší časový úsek. Pohyby a promluvy postav jsou nejen extrémně zpomaleny, ale také různě přetáčeny vpřed nebo vzad, opakují se, jsou rozfázovány do nejmenšího detailu. V PASSAGE Á LACTE tak využil několik záběrů z filmu JAKO ZABÍT PTÁČKA (1962), aby místo příběhu o rasové nenávisti vyprávěl příběh o skryté agresi a zlosti uvnitř samotné americké rodiny.
Byl členem neziskové organizace Sixpack film (čestným předsedou je Peter Tscherkassky) distribuující rakouské avantgardní filmy. Patří mezi umělce, jejichž tvorba stojí na pomezí experimentálího filmu a video artu.