Režisér
2012Film - Drama
2005
Film - Komedie, Drama, Historický
1997
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1996
Film - Drama
Marzenia o wolności i równości, profesor Jerzy Zubrzycki
Film - Dokumentární
1990
Film - Sportovní, Drama
1987
Film - Erotický, Drama, Romantický
1986
Film - Dobrodružný, Rodinný, Fantasy
1984
Seriál - Drama
1983
Film - Drama
1981
Film - Drama
1980
Film - Drama
1978
Film - Dokumentární
Film - Drama
1976
Film - Psychologický, Drama, Romantický
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Drama
1975
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie, Drama
1973
Film - Krátkometrážní, Drama
1971
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Krátkometrážní
Scenárista
1997Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1996
Marzenia o wolności i równości, profesor Jerzy Zubrzycki
Film - Dokumentární
1987
Film - Erotický, Drama, Romantický
1984
Seriál - Drama
1976
Film - Psychologický, Drama, Romantický
Kameraman
1997Film - Dokumentární, Krátkometrážní
V roce 1970 absolvoval Fakultu společenských věd na Varšavské univerzitě a posléze v roce 1974 dokončil studium režie na Vysoké škole filmové a divadelní v Lodži, kde již v letech 1961-1964 studoval obor kamera. Během studia a krátce po jeho absolvování působil jako asistent a druhý režisér na filmech předních polských tvůrců (janusz Morgenstern, Andrej Wajda). Od roku 1975 patřil do známé tvůrčí skupiny X andreje Wajdy. Debutoval v témže roce, když do společného povídkového filmu sedmi začínajících režisérů OBRÁZKY ZE ŽIVOTA přispěl svou částí ROMANCE.
Samostatně debutoval televizním snímkem o problémech mladých manželů se získáním vlastního bytu DLOUHÁ SVATEBNÍ NOC (1976), ve kterém se v jedné roli objevila i česká herečka Jana Švandová. Následují celovečerní KAMEROVÉ ZKOUŠKY (1976) – společný projekt tří režisérů (dále Agnieszka Hollandová a Paweł Kędzierski). Snímek o morálních problémech mládeže zachycených z pohledu krátkého vztahu chlapce a dívky, vzniklého během kamerových zkoušek, byl výrazně ovlivněn tvůrci české nové vlny, zejména rukopisem Miloše Formana. Zcela jinou poetiku využívá ve filmu BESTIE (1978), vycházejícího z motivů Tolského posmrtně vydané povídky. V dramatickém příběhu erotické posedlosti mladého statkáře zobrazil psychologickou studii člověka, který pod vlivem nezvládnutých emocí ztrácí svoji osobnost a vazby k realitě.
Televizní LAUREÁT (1980) v tendencích kina morálního neklidu odhaluje skutečné tváře členů rodiny staršího profesora, který obdržel významné vyznamenání. Důležitým příspěvkem k odhalení kultu osobnosti 50. let byl také jeho film VELKÝ BĚH (1981). Do padesátých let se vrací ještě jednou v následujícím filmu PLANETA KREJČÍ (1983) o bezvýznamném muži, který sní o hvězdách. V roce 1984 realizoval televizní snímek TŘI MLÝNY – adaptaci tří povídek Jaroslava Iwaszkiewicze. Následují polsko-americká koprodukceLEGENDA O BÍLÉM KONI (1986) a titul EROSŮV ŠÍP (1988).
Poté se rozhodl odejít do Austrálie, kde pokračuje ve své tvorbě. V roce 2005 přispěl do společného projektu SOLIDARITA, SOLIDARITA dokumentem TABULE, pojednávajícím o studentech, kteří během stávek v gdaňských loděnicích psali hesla na veřejných prostranstvích.