Herečka
1991Film - Mysteriózní, Romantický
1989
Film - Komedie
Film
1982
Film - Horor, Romantický, Pornografický
La moglie in bianco... l'amante al pepe
Film - Komedie
El fascista, doña Pura y el follón de la escultura
Film - Komedie
1981
Film - Drama
1979
Film - Pornografický
L'infermiera nella corsia dei militari
Film - Komedie
1978
Film - Pornografický
Film - Komedie
1977
Film - Dobrodružný, Erotický, Horor
Film - Komedie, Krimi
1976
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie, Krimi, Muzikál
Film - Komedie
1975
Film - Komedie
Film - Dobrodružný
1974
Film - Drama
1973
Passi di danza su una lama di rasoio
Film - Horor, Thriller
Troppo rischio per un uomo solo
Film - Krimi, Sportovní
1972
Film - Horor, Mysteriózní
Rivelazioni di un maniaco sessuale al capo della squadra mobile
Film - Horor, Krimi, Mysteriózní, Thriller
La morte accarezza a mezzanotte
Film - Horor, Krimi, Mysteriózní, Thriller
Hai sbagliato... dovevi uccidermi subito!
Film - Western
1971
La morte cammina con i tacchi alti
Film - Horor, Krimi, Mysteriózní, Thriller
Film - Akční
1970
Film - Western
Le Foto proibite di una signora per bene
Film - Mysteriózní, Thriller, Drama
1969
Film - Thriller, Drama, Akční
Film - Krimi
Film - Komedie, Muzikál
Film - Drama
1967
I lunghi giorni della vendetta (Faccia d'angelo)
Film - Western
Film - Western
1966
Film - Western
Film - Dobrodružný
Film - Komedie
1965
Film - Western
Film - Western
Film - Komedie
Hostka
1995Seriál - Talk-show
Archivní záběry
2019Film - Dokumentární, Horor
Když ve Španělsku zuřila naplno Občanská válka, narodila se 10. listopadu 1938, v přístavním městě Almería v Andalusii, Nieves Navarro García. Ve světě filmu byla známá také pod jménem Susan Scott, které začala používat po roce 1969. Největšího věhlasu dosáhla v sedmdesátých a osmdesátých letech minulého století, zejména v italském filmu. Za svou kariéru ztvárnila téměř padesát rolí.
Svou kariéru začínala jako modelka různých reklam. Zavedení televize ve Španělsku v roce 1956, pro ní znamenalo další příležitosti k práci v tomto odvětví, během několika příštích let. Hereckou kariéru, ale začíná až v Itálii. Nieves se uplatnila v komediálním žánru a na počátku kariéry to byl hned Totó, s kým měla tu čest natáčet. Jednalo se o komedii TOTÓ D´ARABIA (1966), kde hrála v roli krásné špiónky Doris, okouzlující šejka Kuvajtu.
Nieves byla také jednou z prvních ženských hvězd žánru spaghetti westernů. Debutuje roku 1965 ve westernech UNA PISTOLA PER RINGO (jako Dolores) a IL RITORNO DI RINGO (jako Rosita). Dále přicházejí weterny I LUNGHI GIORNI DELLA VENDETTA (1967) a role Dolly, dále pak například SBOHEM, SABATO (1971).
V roce 1972 se stal jejím manželem italský režisér a producent Luciano Ercoli. Nieves pak hrála v mnoha snímcích jeho produkce až do počátku osmdesátých let. Poprvé se setkali při natáčení Ercoliho „giallo“ snímku LA MORTE ACCAREZZA A MEZZANOTTE (1972), kde hrála roli Valentiny, ve filmu, který by se dal nazvat „krimi-komedio-thriller“. V tomto roce také natočila „giallo“ Sergia Martina, kde hrála s Martinovo oblíbenou dvojicí Hilton-Fenech. Po svatbě s Ercolim se společně odstěhovali do Itálie a Nieves se dále prosazovala v žánru erotického filmu. V roce 1973 naplno ukázala krásu svého těla v thrilleru plném vražd a sexu PASSI DI DANZA SU UNA LAMA DI RASOIO (1973). Známá je divákům také díky roli Maggie ve filmu EMANUELLE E GLI ULTIMI CANNIBALI (1977) a hlavní rolí Emanuelly ve filmu EMANUELLE E LOLITA (1978), režie Joe D'Amato. Pod tímto režisérem hrála také například v eroticko-hororovém snímku ORGASMO NERO, kde se jí stala partnerkou černoška Lucia Ramirez a filmovým manželem Richard Harrison.
Poslední filmy natočila Nieves v roce 1989. Jednalo se o komedii FIORI DI ZUCCA, kde byl jejím hereckým synem Silvio Vannucci a snímek CASA DI PIACERE. Filmy ale nepřinesly očekávaný úspěch. Nieves se v posledních letech vrátila k životu v rodném Španělsku. Odstěhovala se i se svým manželem do Barcelony.
Nieves Navarro García alias Susan Scott určitě mohla dosáhnout ve své kariéře na „vyšší stupně“. Tato po všech stránkách krásná žena, se ale stala obětí své krásy. Nahota byla v té době ve filmech velmi žádána a filmaři upřednostňovali u žen jako Nieves, krásné tělo, před hereckým uměním. Škoda, protože zrovna ona měla na to stát se velkou herečkou.