Herec
2013Non eravamo solo... Ladri di biciclette - Il neorealismo
Film - Dokumentární
2010
Film - Drama
2009
Film - Hudební, Životopisný, Drama
2006
Film - Komedie
Papa Luciani: Il sorriso di Dio
Seriál - Drama
Film - Komedie
2005
Film - Krimi, Drama
2004
Seriál - Mysteriózní, Romantický
2003
Film - Komedie, Mysteriózní, Romantický
Film - Komedie
Seriál - Dokumentární
2002
Film - Drama
2001
Lunga lunga lunga notte d'amore, Una
Film - Drama
Film - Historický
2000
Seriál - Komedie, Krimi, Drama
Film - Životopisný, Drama
Film - Životopisný, Drama
Gli amici di Gesù - Giuseppe di Nazareth
Film - Životopisný, Drama, Historický
1999
Seriál - Thriller
1998
Film
1997
Seriál - Krimi, Drama
1996
Seriál - Krimi
Zvláštní poslání: Slepé oči žalují
Film - Thriller
Film - Komedie, Drama
Film - Drama
1995
Film - Mysteriózní, Drama, Romantický
1994
Film - Psychologický, Thriller, Drama
1993
Film
1992
Seriál - Drama
Film - Drama
1991
Film - Drama
1990
Seriál - Drama
Film - Komedie
Film
Film - Drama
1986
Film - Krimi, Drama
Film - Krimi, Mysteriózní, Drama
1985
Film - Erotický, Komedie
Film - Komedie
1984
Seriál - Dobrodružný, Mysteriózní, Rodinný, Akční
1982
Seriál - Komedie, Romantický
1978
Film - Western
1977
Film - Drama
1975
Polizia interviene: ordine di uccidere, La
Film - Thriller, Akční
1969
1968
Film - Romantický, Historický
1967
Film - Krimi, Drama
1962
Film
1961
Film - Drama
1959
Film - Válečný, Drama
Film - Krimi
1958
Film - Krimi, Drama, Romantický
Film
Film - Komedie
1957
Film - Válečný, Drama, Romantický
Film - Komedie
Film - Válečný, Drama
1956
Film - Drama
Film - Komedie
1955
Film - Drama
Film - Komedie, Drama
1954
Film - Drama, Romantický
Film - Dobrodružný
Film - Dobrodružný, Drama
Film - Komedie, Muzikál
Film - Drama
1953
Film - Povídkový, Drama, Romantický
Film - Drama
Film - Drama
Film
Film - Muzikál
Film - Komedie, Sportovní
Film - Dobrodružný, Krátkometrážní
1952
Film - Komedie
Film - Krimi, Mysteriózní, Drama
Film
Film - Drama
Film
Film - Drama
1951
Film - Komedie
1950
Film - Komedie
1949
Film - Drama, Historický
1946
Film - Drama
V přízni ženské části publika byl Franco Interlenghi svého času zdatným rivalem Marcella Mastroianniho, nedosáhl ale jeho mezinárodního věhlasu. Interlenghi sice točil i mimo Itálii a objevil se v řadě zásadních filmů různé provenience, svou slávu si ale odbýval jen na domácí italské půdě. Hned jeho první role mu nicméně zajistila mezinárodní pozornost – do světa filmu jej velmi slibným způsobem uvedl Vittorio de Sica a v jeho slavném neorealistickém filmu DĚTI ULICE (Sciuscia, 1946) podal patnáctiletý Interlenghi přesvědčivý herecký výkon.
K další práci pro film se Interlenghi dostal po třech letech, kdy si v historickém velkofilmu FABIOLA (1949) vyzkoušel kooperaci s francouzskými herci. Následně hrál v komedii SRPNOVÁ NEDĚLE (Domenica d′agosto, 1950), která zaujala porotu na mezinárodním festivalu v Locarnu, a objevil se také v populární komedii DON CAMILLO (Le petit monde de Don Camillo, 1951). Mezitím začal hrát i divadlo, na scéně římského divadla Teatro Eliseo zaujal například v shakespearovském repertoáru, v režii Luchina Viscontiho hrál také ve hře Smrt obchodního cestujícího.
Padesátá léta byla pro Interlenghiho ve znamení hlavních rolí a spolupráce s nejvýznamnějšími italskými režiséry (Fellini, Antonioni, Bolognini). Slavný Felliniho film DARMOŠLAPOVÉ (I vitelloni, 1953) měl pro něj význam i v osobní rovině – při tomto natáčení se seznámil se stejně starou herečkou Antonellou Lualdi (*1931), která se pak krátce nato stala jeho manželkou. Ústřední pár pak spolu vytvořili ve filmu ZAMILOVANÍ (Gli innamorati, 1955) režiséra Maura Bologniniho, s Antonellou i svým pomyslným sokem Mastroiannim se poté setkal ve filmu OTCOVÉ A SYNOVÉ (Padri e figli, 1957). Mezitím pracoval i pro hollywoodskou produkci (BOSONOHÁ KOMTESA – The Barefoot Contessa, 1954; SBOHEM, ARMÁDO – A Farewell to Arms, 1957). I když jeho nejčastější filmovou partnerkou byla manželka Antonella Lualdi, před kamerou se pochopitelně setkával i s dalšími dobovými kráskami, například Ginou Lollobrigidou (ŽENA Z PROVINCIE – La provinciale, 1953) nebo Myriam Bru (LÁSKY MANON LESCAUT – Gli amori di Manon Lescaut, 1954).
Koncem padesátých se objevil v několika francouzských filmech, v Itálii dostal nové příležitosti v historických titulech (GARIBALDI – Viva l′Italia, 1961), pak se ale na delší dobu pro svět filmových kamer odmlčel a věnoval se hlavně divadlu, hrál například v Miláně. Zatímco v padesátých letech natočil Interlenghi bezmála čtyřicet filmů, v následujících dvaceti letech se objevil jen v menších rolích v šesti filmech, znovu například s Antonellou Lualdi (TRAJÁNŮV SLOUP – Columna, 1968). Později začal spolupracovat s televizí, kde našel uplatnění v několika televizních seriálech.
Z jeho pozdější filmografie připomeňme mafiánský příběh IL CAMORRISTA (1986) nebo koprodukční zpracování Molierovy hry LAKOMEC (L′avare, 1992), opět točil také ve Francii (KRÁL PAŘÍŽE – Le roi de Paris, 1994; PLYŠOVÝ MEDVÍDEK - L′ours en peluche, 1994). Více se ale znovu uplatňoval v televizi, kde dostal možnost zahrát si ve filmech čerpajících z nedávné i starší historie. Před filmovou kamerou stál zatím naposledy v úloze otce jednoho z mladých hrdinů v titulu LA BELLA SOCIETÀ (2010). Jeho manželku zde hrála opět po dlouhé době Antonella Lualdi. Jejich soukromý vztah se v posledních letech výrazně zlepšil a do médií pronikla informace, že zvažují obnovení manželství, které v roce 1972 skončilo rozchodem. Mají spolu dvě dcery, Stellu a Antonellu, obě herečky. Zvláště mladší z nich, Antonella Interlenghi (*1960) se v osmdesátých letech prosadila jako výrazná tvář nové herecké generace.