Herečka
1968Film - Drama
Film - Horor, Mysteriózní
1967
Seriál - Drama
1965
Seriál - Drama, Historický
1963
Film - Komedie
1962
Film - Dobrodružný
Seriál
Film - Komedie
1961
Maurizio, Peppino e le indossatrici
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Dobrodružný, Fantasy
Film - Komedie
1960
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Dobrodružný, Válečný, Drama, Akční
1959
Film - Komedie
Film - Drama
Film
1958
Film - Komedie
Film - Romantický
1957
Film
1956
Film - Film-Noir, Krimi, Drama
1955
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie, Drama
1954
Film - Komedie, Drama
Film - Komedie
Film - Dobrodružný
Film - Komedie
1953
Film - Povídkový, Drama, Romantický
Film
1952
Film - Drama
Před více než půlstoletím měla přezdívku italská Marilyn Monroe, dnes je však Mara Berni již málo známou herečkou a řadu let žije v soukromí. Narodila se jako Mara Rita Bernasconi v malém městečku Brunate v severní Itálii a na rozdíl od většiny jiných dívek své generace měla plnou podporu rodičů v uměleckých ambicích, v tomto případě se dá dokonce říci, že rodiče byli podstatně iniciativnější než sama jejich dcera. Mara se věnovala tanci a hře na klavír, účinkovala v dětských pěveckých souborech, pod vedením významné divadelní herečky Teresy Franchini získala hereckou průpravu.
Před kamerou stála poprvé v malé roli v Comenciniho filmu OBCHOD S DĚVČATY (La tratta delle bianche, 1952), první větší herecké příležitosti jí poskytl slavný režisér Alberto Lattuada (PLÁŽ – La spiaggia, 1954) nebo Luigi Zampa (SNADNÉ ROKY – Anni facili, 1953). Větší popularitu jí pak přinesly komedie, hrála například s Albertem Sordim (DOBROU NOC, ADVOKÁTE – Buona notte, avvocato!, 1955; MRAVOKÁRCE – Il moralista, 1959; NESNÁZE S KARIÉROU – Il vigile, 1960). Díky svému okouzlujícímu zjevu se Mara Berni téměř povinně musela objevit i ve filmech tzv. sandálu a meče, které se na přelomu 50. a 60. let těšily v Itálii značné popularitě (HERKULŮV HNĚV – La furia di Ercole, 1962; SAMSON - Sansone, 1962).
Od počátku šedesátých let se ale Mara Berni před filmovou kamerou vyskytovala již jen výjimečně, nové tvůrčí zázemí ale našla v televizních studiích a účinkovala v několika seriálech, často s historickou tématikou. Jejím posledním filmem bylo drama DNY KRVE (Giorni di sangue, 1968), kde však hrála již jen menší roli. Poté odešla do soukromí, znovu se v médiích objevila až díky druhému sňatku, když se v roce 1989 jejím manželem stal pakistánský podnikatel Tarik Rana. S ním dnes Mara Berni žije střídavě v Itálii a v Los Angeles, na veřejnosti vystupuje jen výjimečně a občas poskytuje rozhovory pro tisk.