Režisér
1973Seriál - Krimi, Thriller
1969
Seriál - Dobrodružný
1966
Seriál - Komedie
1963
1962
Film - Drama
1960
Film - Drama, Historický
1958
Film - Komedie
Scenárista
1984Film - Drama
1958
Film - Komedie
1956
Film - Komedie, Romantický
Kameraman
1956Film - Hudební, Komedie, Fantasy
Film - Dokumentární
Film - Historický
Film - Komedie, Romantický
1955
Film - Krimi, Thriller, Drama
Film - Drama
1954
Film - Drama
1953
Film - Komedie, Muzikál
Film - Komedie
1952
Film - Komedie, Drama
1951
Film - Drama
Film - Drama
Film - Komedie
1950
Film - Drama
1949
Film - Komedie, Drama
Film - Drama
1948
Film - Drama, Romantický
1946
Film - Mysteriózní, Drama, Romantický, Fantasy
Film - Komedie, Romantický, Fantasy
Film - Komedie
1945
Film - Drama, Romantický
1944
Film - Dobrodružný, Drama
1943
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
1942
Film - Komedie
Film - Drama
1940
Film
1939
Film - Krimi, Thriller, Drama
Film
1938
Film
Film - Drama
Film - Drama
Film
1937
Film - Drama
Film - Komedie
1936
Film
Film - Drama, Romantický
Film - Drama
1935
Film
1934
Film - Drama
Významný francouzský kameraman, ale také příležitostný režisér a scénárista Philippe Agostini pocházel z Paříže. Od dětství obdivoval svět filmu a prošel vzděláním ve filmové škole École Nationale Supérieure Louis Lumière, která byla založena v roce 1926. Počátkem třicátých let začal pracovat jako asistent kamery pod vedením již zkušených tvůrců jako byl Armand Thirard, Michel Kelber nebo Georges Perinal. Podílel se například na mezinárodně oceněném snímku JEJÍ PRVNÍ PLES (Un carnet de bal, 1937).
V průběhu druhé světové války pracoval Agostini jako kameraman pro armádu, v této době byl také poprvé samostatným kameramanem u krátkého filmu POCTA BIZETOVI (Hommage à Bizet, 1943). Vzápětí nasnímal jeden z nejlepších filmů z doby okupace DOUCE SE NEVRACÍ (Douce, 1943) režiséra Clauda Autant-Lary. S ním pak pracoval na filmu SYLVIE A FANTOM (Sylvie et le fantôme, 1945), po válce navázal pracovní kontakty s významným režisérem Robertem Bressonem a natočil s ním film DÁMY Z BULOŇSKÉHO LESÍKA (Les Dames du Bois de Boulogne, 1945). Jako samostatný kameraman se Philippe Agostini brzy propracoval k vlastnímu osobitému stylu, který pomáhal k úspěchům řady poválečných filmů francouzské kinematografie. Film BÍLÉ KAMAŠE (Pattes blanches, 1949) mu vynesl cenu za nejlepší kameru na Mezinárodním filmovém festivalu v Locarnu. V padesátých letech stál za kamerou u několika hodnotných historických filmů, například ve spolupráci s režisérem Sachou Guitrym – KDYBY NÁM PAŘÍŽ VYPRÁVĚLA (Si Paris nous était conté, 1955). Za zmínku stojí i jeho práce pro dokument a s režisérem Louisem Malle a slavným oceánografem J. Y. Cousteauem natočil film SVĚT TICHA (Le monde du silence, 1956).
Koncem padesátých let opustil Agostini svou původní profesi a pokusil se prosadit jako režisér a scénárista, i když v těchto profesích neměl zdaleka takové úspěchy. Jeho režijním debutem byla komedie NAIVKA SE ČTYŘICETI DĚTMI (Le naif aux quarante enfants, 1958), která překročila miliónovou hranici v návštěvnosti kin. Z Agostiniho dalších realizací stojí za zmínku historické drama ROZHOVORY KARMELITEK (Le dialogue des Carmélites, 1960) s Jeanne Moreau v hlavní roli; tento film vidělo ve francouzských kinech tři a půl miliónu divkáků (po Hunebellových filmech HRBÁČ a KAPITÁN se jednalo o nejúspěšnější francouzský titul za rok 1960). Film získal ocenění za kameru ve Španělsku, kameramanem byl ale André Bac. K dalšímu vlastnímu filmu SETKÁNÍ (Rencontres, 1962) napsal scénář spolu se svou manželkou Odette Joyeux. Posledním režijním pokusem v oblasti celovečerních filmů byl zapomenutý snímek KUŘECÍ POLÉVKA (La soupe aux poulets, 1963), později natočil pro televizi několik seriálů.
Philippe Agostini byl dvakrát ženatý, z prvního manželství měl dva syny – Clauda Agostiniho a Yvese Agostiniho, kteří se taktéž úspěšně věnují filmové kameře. Podruhé se Philippe Agostini oženil v roce 1958 se slavnou herečkou Odette Joyeux (1914-2000). Philippe Agostini zemřel v Paříži 20. října 2001 ve věku 91 let.