Herec
1983Film - Komedie, Drama
1982
On n'est pas sorti de l'auberge
Film - Komedie
Seriál - Komedie
Film - Komedie
1981
Film - Komedie, Sci-Fi
Film - Komedie
Comment draguer toutes les filles...
Film - Komedie
Film - Komedie, Krimi
Film - Komedie
1980
Film - Road movie, Drama
Film - Komedie
Voulez-vous un bébé éprouvette?
Film - Komedie
Film - Komedie
1979
Film - Komedie, Sci-Fi
Film - Komedie, Krimi
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Komedie
Je te tiens, tu me tiens par la barbichette
Film - Krimi, Muzikál, Drama
Film - Komedie
1978
Film - Thriller, Drama
Lazare Carnot ou Le glaive de la révolution
Film - Drama, Historický
Film - Drama
Film
1977
Film - Drama
Seriál - Komedie, Životopisný, Drama
Seriál
Seriál
Film - Komedie, Drama
1976
Film - Thriller, Drama
Film - Komedie
1975
Film - Krimi, Drama
Film - Komedie
1974
Film - Komedie, Krimi, Drama
Film - Krimi, Drama
1973
Film - Krimi, Drama
Film - Drama
Film - Krimi, Drama
Seriál - Drama
L'Heptaméron (Joyeux compères)
Film - Komedie
Film
Film - Komedie
Film
1972
Film - Komedie
Film - Erotický, Drama
Každý je hezký, když je ušlechtilý
Film - Hudební, Komedie
Film - Komedie, Drama
Seriál - Drama
1971
Seriál - Historický
1969
Film - Válečný, Drama
1968
Seriál - Dobrodružný
1967
Film - Komedie, Drama
Seriál
1966
Také velké bankovky mohou být falešné
Film - Komedie
1963
Seriál - Dobrodružný
1962
Film - Drama
1958
Film - Dobrodružný, Akční
Seriál - Krimi
1957
1955
Film - Drama, Historický
Host
1966Seriál - Hudební, Rodinný, Talk-show
Francouzský herec Marco Perrin odehrál desítky vedlejších rolí ve filmu a televizi, v osmdesátých letech 20. století se ale kvůli vážné nemoci musel své profese vzdát. Narodil se v Aix-en-Provence na jihu Francie, původ má ale srbský, jeho vlastní jméno je Jovan Marković. Ve filmu i na divadle začínal souběžně počátkem padesátých let, jeho debutem před kamerou byl epizodní výstup v adaptaci Dumasova románu VĚŽ NESLESKÁ (La tour de Nesle, 1952), mihnul se i v některých mezinárodních projektech (VIKINGOVÉ – The Vikings, 1958).
Ve svých začátcích hrál Marco Perrin hlavně divadlo, především v režii Georgese Vitalyho se objevoval na různých pařížských scénách (Théâtre du Grand Guignol, Théâtre La Bruyère), větší příležitosti než film mu později přinášela televize. Jako šermíře Cocardasse jej diváci mohli vidět v historickém seriálu LAGARDÈRE (1967), naši diváci si jej mohli povšimnout v seriálu PANÍ Z MONSOREAU (La dame de Monsoreau, 1971), v roli francouzského krále Jindřicha IV. se později představil v seriálu RICHELIEU (1977), jako známý dramatik Cogniard se objevil v seriálu DOBRÝ DEN, PANE OFFENBACHU (Les folies Offenbach, 1977).
Oproti divadlu a televizi se ve filmu začal Marco Perrin výrazněji prosazovat až ve druhé polovině 60. let, u nás jsme si jej mohli všimnout v kriminální komedii TAKÉ VELKÉ BANKOVKY MOHOU BÝT FALEŠNÉ (Monnaie de singe, 1966), zmínku si ale zaslouží postava faráře v mezinárodně oceněném lyrickém snímku z druhé světové války PÉPÉ A CLAUDE (Le vieil homme et l’enfant, 1967). Později byl manažerem Orlandim v komedii ŽIVOT PLNÝ MALÉRŮ (Les malheurs d’Alfred, 1972), v justičním dramatu PŘÍPAD DOMINICI (L’affaire Dominici, 1973) se objevil v úloze kuchaře.
S přibývajícím věkem jej vizáž s charakteristickým knírkem předurčovala k rolím vážených osobností, proto jsme jej i u nás mohli vidět v rolích starostů (USPĚCHANÝ MUŽ – L’homme pressé, 1977; ČETNÍK A MIMOZEMŠŤANÉ – Le gendarme et les extraterrestes, 1979). S hvězdami obou výše uvedených filmů hrál ostatně častěji, s Alainem Delonem se setkal jako jeho nadřízený komisař Vieuchêne ve filmu POVÍDKA O POLICAJTOVI (Flic Story, 1975), po boku Louise de Funèse hrál oddávajícího v komedii ZELŇAČKA (La soupe aux choux, 1981). Mezitím znovu často účinkoval v televizi, celkem dvanáctkrát se objevil v záznamech divadelních her V DIVADLE DNES VEČER (Au théâtre ce soir, 1966-1978).
Počátkem osmdesátých let se Marco Perrin objevil v několika průměrných komediích, které u nás nejsou známé, naposledy to bylo v roli souseda ve filmu BÉRUCHET DIT LA BOULIE (1983). V témže roce byl zasažen mrtvicí, v jejímž důsledku zůstal ochrnutý na půl těla a musel se stáhnout do soukromí. Až po čtvrtstoletí jej k návratu před kameru přiměl mladý režisér Jeremy Kaplan, který s ním natočil vzpomínkový dokumet MARCO PERRIN (2011).