Rena Niehaus

Rena Niehaus

Osobnostcsfd.cz

Herečka

Mohlo by vás zajímat
Filmografie

Herečka

1993

Přístav zločinu

Film - Krimi, Drama


1989

Černý anděl

Film - Horor, Thriller


1980

Čau, rošťáci!

Film


1978

Nero veneziano

Film - Horor, Mysteriózní

Co dokážou ženy

Film - Komedie


1977

Donna di seconda mano, Una

Film - Drama


1976

La Orca

Film - Krimi, Thriller, Drama

Cuore di cane

Film - Fantasy

Oedipus Orca

Film - Krimi, Thriller, Drama

Amore targato Forlì, Un

Film - Komedie

Maestro di violino

Film - Romantický


1975

Baroni, I

Film - Komedie

Životopis

Rena Niehaus je německá herečka, která se zejména v sedmdesátých letech minulého století, objevila v italském filmu. Rodačka z Oldenburgu, spatřila poprvé světlo světa 18. prosince 1954. Původně se Rena objevila jako reklamní modelka v Německu a poté obdržela nabídku, odcestovat na dobu čtyř týdnů do Itálie a Francie a dělala kalendář na velmi slavnou značku cigaret. Zde také skončil její původní cíl, studium na zubního technika.

Její specifické rysy, oslovily Alberta Lattuadu a ten jí dal příležitost v italském filmu (CUORE DI CANE). Celkem Rena natočila mezi roky 1975 a 1993 dvanáct filmů, z nichž deset je datováno mezi roky 1975 a 1979.

Poprvé se Rena objevila před kamerou v roce 1975, kdy v roli mladičké Švédky, která se zamiluje do bohatého muže (Turi Ferro), hrála ve filmu I BARONI. Nejvíce filmů pak natočila v roce 1976 a uspěla zejména v roli Alice, unesené dívky, kde je tématem její vztah s jedním z únosců (M. Placido). Film LA ORCA, režíroval Eriprando Visconti. O rok později, pak stejní herci i režisér, přišli s volným pokračováním OEDIPUS ORCA. Rena opět v roli Alice, která se vrací domů přesvědčená, že její otec není jejím skutečným otcem. Zjišťuje, že její matka, měla milence a ten by mohl být jejím skutečným otcem. Tohoto muže Alice svede. V roce 1976 ještě hrála Giorgiu, bezohlednou studentku ve filmu UN AMORE TARGATO FORLI.

Snímek IL MAESTRO DI VIOLINO (1976), znamenal pro Renu roli Laury, krásné a citlivé dcery z rodiny uměleckých mecenášů, kteří chtějí skončit její poměr s učitelem houslí. V roce 1976 byl uveden již zmiňovaný film CUORE DI CANE, v režii Alberta Lattuady, kde hrála roli Zojy Andrejevny Vasniezové.

Film VOGLIA DI DONNA (1978), režie Franco Bottari, je snímek, kde hraje Rena přítelkyni Paola (Antonio Di Leo) Luisu, která žárlí na ženy u zaměstnavatele. Prostředí Benátek a podmanivý horor NERO VENEZIANO (poslední role herečky Angely Covello), přinesl pro Renu roli Christine. Rena na toto natáčení vzpomíná jako na velmi stresující, někdy se natáčelo i 16 hodin denně. Režisér Ugo Liberatore vždy přišel s kompletně přepsánými texty a všichni se museli učit vše znovu. Rena mívala také pocit, že režisér nevěděl, co chce. Celkově byla nálada na place velmi podrážděná. Rena sama chtěla Uga po týdnu „zabít“. V tomto období se Rena nervově zhroutila a jedině uklidňující telefonát od její matky, byl jediný způsob, jak vůbec film dokončila. Pak o sebe měla strach a vrátila se do Německa. Tam potkala přítele z dětství, který byl zděšen jejím stavem. Ještě se vrátila do Říma a po filmu CIAO CIALTRONI (premiéra 26.11.1979), který prošel téměř bez povšimnutí, se Rena vrátila definitivně zpět do Oldenburgu, kde pracovala jako maloobchodní úředník.

Téměř po devíti letech se pak v roce 1989 vrátila k natočení erotického thrilleru ARABELLA L´ANGELO NERO (ČERNÝ ANDĚL). Tento film byl zase poslední rolí pro herečku Tini Cansino a kromě ní, zde také Ida Gali a Rena Niehaus (v roli zavražděné policistky Agnese) ukázaly krásu svých těl. Posledním filmem Reny, byla roku 1993 kriminálka IL RITMO DEL SILENZIO a v roli Ute, zde hrála s Denise Crosby a Tracy Lords v příběhu o dvou soupeřících rodinách, které bojují o kontrolu nad místním obchodem s drogami a prostitucí. Mezi roky 1974 a 1977, nafotila Rena sérii snímků, pro pánské časopisy Playboy a Playmen.

V roce 1993 tedy skončila kariéra Reny Niehaus, dobré herečky, ale těžko poddajné, která nebyla ochotna přijmout zákony kinematografie a showbyznysu, jak sama řekla v jednom rozhovoru. Byla málo „poslušná“ a tvrdohlavá a neuznávala posouzení lidí podle jejich fyzického vzhledu, bez ohledu na samotný charakter a postoj lidí. Tím si vytvořila velké problémy, což vedlo k odchodu ze scény.

Při vzpomínkách na sedmdesátá léta, uznává, že i po sexuální stránce to byly nejdivočejší časy. Od roku 1993, kdy se stala matkou, prý žila téměř jako jeptiška! Dnes s úsměvem vzpomíná, proč bývala tak neklidná. V podstatě vždy chtěla být normální člověk, který chce příjemnou rodinu a mít někoho, s kým může strávit zbytek svých dnů.

Petr "Hennes" Hennebichler

Komentáře - zatím bez komentáře

Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.