Herec
1965Film - Dokumentární
1958
Film - Dokumentární
1951
Film - Drama
1949
Film - Drama
1945
Film - Válečný, Drama, Historický
Film - Thriller, Drama
1944
1943
1942
Film - Válečný, Drama
Film - Životopisný, Historický
Film - Drama
1941
Film
Film - Drama
1939
Film - Drama
Film - Drama
1938
Film - Drama, Romantický
1935
Film - Krimi, Romantický
1934
Ein Mann will nach Deutschland
Film - Akční
1933
Film - Drama
1932
Film - Drama
Film - Horor, Komedie, Sci-Fi
1930
Film
Film
1928
Film - Horor, Drama, Fantasy
1927
Film - Drama
Film
Film - Drama
Film - Drama
1926
Film - Horor, Drama, Romantický, Fantasy
Film
1925
Film
Film - Dokumentární
1923
1922
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama
Vanina oder Die Galgenhochzeit
Film - Drama
Film
1921
Film - Drama, Fantasy
1920
Film - Horor, Fantasy
Film - Drama
Film
Film - Horor
1919
Film - Drama
1918
Film
Film - Krátkometrážní
1917
Film - Rodinný, Fantasy
Film - Horor, Komedie
1916
Film
1915
Film - Horor
Film - Krátkometrážní
1913
Film - Horor, Drama
Film
Režisér
1937Film - Komedie
1936
Film - Drama
Film - Životopisný, Drama, Historický
Film - Drama
1934
Ein Mann will nach Deutschland
Film - Akční
1925
Film
1922
1920
Film - Horor, Fantasy
1919
1918
Film
1917
Film - Horor, Komedie
1916
Film
1915
Film - Horor
1913
Film - Horor, Drama
Scenárista
1925Film
1921
Film - Drama, Fantasy
1920
Film - Horor, Fantasy
1919
1915
Film - Horor
1913
Film - Horor, Drama
Producent
1925Film
Archivní záběry
2014Caligari - Wie der Horror ins Kino kam
Film - Dokumentární, Historický
1998
Dämonische Leinwand - Der deutsche Film der zwanziger Jahre
Film - Dokumentární
1963
Seriál - Dokumentární
1958
Film - Dokumentární
1949
Film - Dokumentární
1943
Film - Horor
Ve dvaceti skončil na právech, aby se mohl věnovat herectví. V roce 1906 se přidal k společnosti Maxe Reinhardta, v roce 1912 přešel k filmu a objevil se v expresionistickém hororovém dramatu PRAŽSKÝ STUDENT (1913). Během natáčení uslyšel poprvé legendu o Golemovi a pustil se do příprav jeho filmové adaptace - scénář psal s Henrikem Galeenem. První verze - GOLEM (1915) - z něhož se dnes dochoval pouze fragment, byla úspěšná a Wegener si získal reputaci. V roce 1917 natočil parodii DER GOLEM UND DIE TÄNZERIN, zato přepracovaná verze, JAK GOLEM NA SVĚT PŘIŠEL (1920), je dnes klasickým dílem německé kinematografie a jen upevnila Wegenerovu historickou pozici.
Jedním z jeho raných filmů byl DER YOGHI (1916), ve kterém ztvárnil úlohu jogína a vynálezce a kde měl příležitost skloubit tři ze svých zájmů, trikovou kameru (jeden z prvních filmů představujících neviditelnost), nadpřirozeno a východní mysticismus. Jeho jediným hollywoodským snímkem byla adaptace Maughamovy novely, fantasy drama THE MAGICIAN (1926) Rexe Ingrama. Po boku Brigitte Helmové si zahrál profesora-experimentátora ve "frankensteinovské" záležitosti svého bývalého parťáka Galeena: ALRAUNE (1928).
Prvním Wegenerovým zvukovým filmem byla černá komedie UNHEIMLICHE GESCHICHTEN (1932), ve které si dělal legraci sám ze sebe a vůbec z expresionistického žánru jako takového. V roce 1933 se dostali v Německu k moci Národní socialisté a řada umělců byla zatčena, perzekvována nebo vypovězena. Wegener měl ovšem status "státního herce" a vystupoval v různých propagandistických snímcích. Ve skutečnosti zastával protinacistický postoj, finančně podporoval odbojáře a ukrýval ve svém bytě režimu nepohodlné osoby. Po válce, navzdory svému špatnému zdravotnímu stavu, pomáhal v Berlíně znovuobnovovat kulturní život a zlepšovat životní podmínky jeho obyvatelům.
V červenci 1948 v Deutschen Theatre zkolaboval hned v první scéně reprízy Lessingovy komedie "Moudrý Nathan" a dva měsíce nato ve spánku zemřel. Tento herec, producent, scénárista a filmový režisér, průkopník německého expresionistického filmu, byl celkem šestkrát ženatý (potřetí a pošesté s herečkou Lydou Salmonovou). Jeho čtvrtou ženou byla Greta Schröderová, známá z klasického hororu UPÍR NOSFERATU (1922). Jeho bratrancem byl geolog a meteorolog Alfred Wegener a syn Prof. Peter P. Wegener byl fyzikem, specialistou na nadzvukovou dynamiku.