Herec
2020Film - Dokumentární
2018
Film - Komedie, Drama
2016
Film - Akční
2014
Film - Komedie
2011
Film - Komedie
Film - Dokumentární
2010
Film - Komedie, Romantický
2007
Film - Komedie
Film - Dokumentární
2006
Film - Komedie, Drama
Film - Horor
2003
Film - Komedie, Drama
1998
Film - Drama
1997
Film - Komedie
Hon Kon daiyasokai: Tatchi & Magi
Film - Komedie
1996
Film
Film - Drama, Akční
1993
Film - Horor, Thriller
Film - Krimi, Akční
Film - Horor, Drama
Ji de... xiang jiao cheng shu shi
Film - Komedie, Romantický
1992
Film - Komedie, Akční
Film - Komedie
Lan Jiang zhuan zhi fan fei zu feng yun
Film - Krimi
Film - Komedie
Film - Komedie
1991
Film - Komedie, Romantický, Akční
Film - Komedie, Krimi
Film - Komedie
Film - Komedie
1990
Film - Komedie, Krimi, Romantický, Akční
1989
Film - Komedie
Film - Horor
1988
Film - Komedie, Romantický, Akční
1987
Film - Horor, Akční
1986
Film - Akční
Film - Komedie, Akční
Film
Film - Krimi, Akční
1985
Film - Akční
Film - Komedie, Drama, Akční
Film - Komedie, Akční
Film - Komedie, Akční
Film - Horor, Komedie, Akční
1984
Film - Komedie
Film - Komedie, Drama
Film - Drama
1982
Film - Drama
Film - Komedie
Režisér
2022Film - Horor, Mysteriózní
2021
Film - Horor, Komedie
2019
Film - Akční
Film - Krimi, Drama
2018
Film - Drama, Fantasy
2016
Film - Drama
Film - Drama
2015
Film - Dokumentární
2014
Film - Komedie, Mysteriózní, Sci-Fi, Thriller
2013
Film - Horor, Povídkový, Thriller
2010
Film - Krátkometrážní
2009
Film - Horor
Film - Sci-Fi
2004
Film - Horor, Povídkový
Film - Horor, Drama
2003
Film - Komedie, Drama
2002
Film - Drama
2001
Film - Akční
2000
Film - Drama
Film - Drama
1998
Film - Drama
1997
Film - Komedie, Krimi, Drama, Romantický
1993
Film - Horor, Drama
1992
Film - Komedie
Scenárista
2021Film - Horor, Komedie
2019
Film - Akční
Film - Krimi, Drama
2014
Film - Komedie, Mysteriózní, Sci-Fi, Thriller
2013
Film - Horor, Povídkový, Thriller
2000
Film - Drama
Film - Drama
1998
Film - Drama
1997
Film - Komedie, Krimi, Drama, Romantický
Producent
2022Film - Rodinný, Drama
2021
Film - Horor, Komedie
2019
Film - Akční
Film - Krimi, Drama
2018
Film - Komedie, Drama
2010
Film - Komedie, Romantický
Střihač
2022Film - Horor, Mysteriózní
2021
Film - Horor, Komedie
2000
Film - Drama
1997
Film - Komedie, Krimi, Drama, Romantický
Fruit Chan (čínsky Chan Gor) patří s režiséry jako je Wong Kar-wai či Peter Chan k hlavním představitelům režisérů druhé hongkongské vlny. Proslul zejména sociálně-realistickými filmy, které zachycují chudobu a negativní důsledky společenských změn, což jsou témata, která rozvinul zvláště v trilogiích „o předání Hong Kongu Číně“ a „o prostituci“. K řadě svých filmů napsal, nebo se podílel na tvorbě scénáře. V posledních letech Chan také koketoval s žánrovým filmem. Jako zdroj inspirace pro své sociálně realistické filmy Chan uvádí japonské filmaře 60. let jako je Nagisa Oshima.
Chan se narodil v roce 1959 v čínské provincii Kuang-tung a v roce 1969 emigroval se svými rodiči do Hongkongu. Studoval scénáristiku a režii v Hongkong Film Center, kde měl možnost se seznámit a se známými mainstreamovými filmaři tehdejší éry (Jackie Chan, Kirk Wong, Ronny Yu či Shu Kei), kterým rovněž asistoval, ale i s filmaři nastupující první hongkongské nové vlny, kteří získali filmové vzdělání ve Velké Británii, jako je Ann Hui či Yim Ho. Hongkongská kinematografie se začátkem 80. let podle něj potýkala s krizí, což vedlo k formulování své vlastní autorské vize.
Přestože byl jeho první film FINALE IN BLOOD (1991), ve kterém hraje hvězdný herec Andy Lau, oceněn kritikou, uznání publika Chan získal až svým druhým nezávislý filmem MADE IN HONG KONG (1997). Tento film je realistickým pohledem na společenskou situaci v Hongkongu v době jeho předání Číně (přelomový rok 1997). Film má mnoho typických znaků Chanovy tvorby následujících let: odehrává se v prostředí chudých vrstev a podsvětí; pojímá postavy gangsterů podvratným způsobem a tak demytizuje jejich obraz, jak jej známe z mainstreamové hongkongské produkce; použitím neherců a kvasidokumentárních záběrů umocňuje realismus; zdůrazňuje lokální hongkongský kolorit.
Další dva filmy, které tématicky spojuje rok 1997 byly THE LONGEST SUMMER (1998) a LITTLE CHEUNG (1999). První jmeovaný film vypráví předání z pohledu bývalých vojáků koloniální armády propuštěných ze služby v době předání Hongkongu Číně, druhý film očima dítěte živícího se jako poslíček v imigranské čtvrti Mongkok. Film DURIAN DURIAN (2000) pojednává o prostitutce z pevninské Číny, která přichází do Hongkongu dobýt si pro sebe trochu materiálního štěstí. Další film o prostituci HOLLYWOOD-HONG KONG (2001) vypráví o obětech vyděračského gangu, kteří využívají jako návnadu mladou prostitutku. K natočení třetího dílu trilogie se Chan dosud chystá.
Jeho posledními počiny jsou poněkud experimentální PUBLIC TOILET (2002), který srovnává záchodovou kulturu Koreje, Japonska, USA, Hongkongu a Číny. Dále je zastoupen jednou hororovou povídkou ve filmu THREE... MONSTERS (2004), kde se věnuje tématu kanibalismu. Toto téma rozvinul ve filmu DUMPLINGS (2004). Posledním počinem byl remake hororu Hidea Nakaty DON'T LOOK UP, který na rozdíl od filmů s řadou ocenění jako MADE IN HONG KONG či DURIAN DURIAN měl špatnou kritickou i diváckou odezvu.