Herečka
2019Film - Komedie, Krátkometrážní, Drama
2018
Zora Ulla Keslerová: česká královna exploatačního filmu
Film - Dokumentární
2012
Film - Komedie
2008
Paura: Lucio Fulci Remembered - Volume 1
Film - Dokumentární
2006
Seriál - Dokumentární, Životopisný
Film - Horor, Thriller
2001
Film - Drama
1996
Film - Komedie
1995
Film - Komedie
Film
1991
L'ispettore Sarti - Un poliziotto, una città
Film - Krimi
1990
Film - Horor
1989
Film - Horor, Mysteriózní, Thriller
1988
Film - Erotický, Hudební, Komedie
Film - Drama
Film - Horor
Quando Alice ruppe lo specchio
Film - Horor, Komedie
1986
Film - Drama
Film - Drama
1985
Film - Pohádka
Film - Drama
1984
Film - Krimi, Thriller, Drama
Film - Komedie
Film - Krimi
1983
Film - Erotický, Hudební, Komedie
Film - Sci-Fi, Thriller, Akční
1982
Film - Komedie
Film - Horor, Mysteriózní, Thriller
Film - Drama
1981
Film - Dobrodružný, Horor
Film - Krimi, Akční
1980
Film - Komedie, Rodinný
Film - Komedie
Film - Horor
Film - Thriller, Drama
La vera storia della monaca di Monza
Film - Drama
Film - Romantický
1979
Film - Psychologický, Drama
1978
Le evase - Storie di sesso e di violenze
Film - Krimi, Drama, Akční
1976
La casa dalle finestre che ridono
Film - Horor, Mysteriózní, Thriller
Hostka
2016Seriál - Hudební
Archivní záběry
2019Film - Dokumentární
2015
Banned Alive! The Rise and Fall of Italian Cannibal Movies
Film - Dokumentární
Ač se Zora Ulla Keslerová se narodila 11. srpna 1950 v Praze, je slovenské národnosti. Svou kulturní kariéru započala jako tanečnice a zpěvačka revuálního dívčího tria. Později svou profesi rozšířila o fotomodelku a odtud už byl jen krůček k herectví. Zora ovšem začala rovnou v italské kinematografii. Zde v osmadvaceti natočila první film LA FEBBRE AMERICANA. S ne tak velkým úspěchem vstoupila i na plátna československých kin, kde debutovala v roce 1979 hlavní roli rozvedené matky v psychologickém dramatu KŘEHKÉ VZTAHY. Pak však následovaly převážně vedlejší role hlavně svůdných žen: nemocniční sestra v akční krimikomedii ŘETĚZ (1981), nedostupná skladnice v někdejším hitu pro náctileté VÍTR V KAPSE (1982), květinářka v komedii FEŠÁK HUBERT (1984). Okrajově se objevila i ve filmech SNY O ZAMBEZI (1982), ANDĚL S ĎÁBLEM V TĚLE (1983), ANDĚL SVÁDÍ ĎÁBLA (1987), KRAKONOŠ A LYŽNÍCI (1980), PERINBABA (1985), OPERACE MÉ DCERY nebo SKALPEL, PROSÍM (1985).
Italská kinematografie jí však nabízela víc, zde byla často za hvězdu. V Itálii se pod různými jmény (Zora Kerova, Zora Kerowa, Ulla Zora Keslerova, Zora-Ulla Keslerová, Zora Ulla Kessler) objevila v mnoha erotických, akčních, hororových, či obecněji sadistických filmech. Zora se nikdy nebránila odhalit svou nahotu (a to ani v československých filmech), což je (ať už se nám to líbí, nebo ne) docela dobrá deviza pro účinkování v hororech. Hlavně těch osmdesátkových. Její nahoty, a to i v té sadističtější poloze, jsme si tak mohli dosyta užít v kanibalském masakru CANNIBAL FEROX (1981), kde byla aktérkou zřejmě jedné z nejoblíbenějších a nejdrastičtějších scén, kdy byla za prsa zavěšena na hák. Další často zmiňovanou scénou, v níž působila, je její smrt ve Fulciho THE NEW YORK RIPPER (1982). Zde jí maniak zaráží rozbitou sklenici do rozkroku. A tak se, kromě účinkování v několika kultovních a oblíbených hororech, Zora proslavila právě hlavně svojí nahotou. Vždyť stačí zadat některou podobu jejího jména do internetového vyhledavače a minimálně v první desítce odkazů bude jeden z nich na stránky zobrazující fotografie nahých hereček.
Jak již bylo řečeno, Zora se celosvětově proslavila hlavně hraním v hororech. Kromě těch dvou již zmíněných: ANTROPOPHAGUS (1980), Fulciho QUANDO ALICE RUPPLE LO SPECCHIO (1988) a IL FANTASMA DI SODOMA (1988) nebo FUGA DALLA MORTE (1989). A pokud se nemýlím, mám dojem, že se nakrátko mihnula i v LA CASA DALLE FINESTRE CHE RIDONO (1976).
Posledním jejím filmem byla na dlouhou dobu italská komedie PAPA DICE MESSA (1996). Podařilo se mi však objevit informaci, že se po deseti letech k filmu vrátila a to hned jednou z hlavních rolí v thrilleru LA RADICE DEL MALE, kde si s ní zahrála i její dcera Petra Keslerová.