Herec
1988Seriál - Válečný, Drama
1983
Seriál - Válečný, Drama
Insel der blutigen Plantage, Die
Film - Dobrodružný, Akční
1980
Film - Komedie, Krimi, Drama, Akční
1977
Film - Krimi
1976
Film - Thriller
1974
Seriál - Dobrodružný, Drama
1972
Film - Komedie, Sci-Fi, Válečný, Drama
Film - Krimi, Thriller, Drama
Film - Thriller, Drama
Film - Akční
Film - Komedie
Film - Muzikál
1971
Film - Válečný, Drama, Akční
1970
Film - Komedie, Válečný, Akční
Film - Sportovní, Životopisný, Drama, Romantický
Seriál - Dobrodružný, Krimi, Akční
Engel, die ihre Flügel verbrennen
Film - Krimi, Drama, Romantický
1969
Film - Válečný, Drama, Akční, Historický
Film - Válečný, Drama
Film - Komedie, Válečný, Drama
Film - Komedie, Romantický
Seriál - Krimi, Drama
Auf der Reeperbahn nachts um halb eins
Film - Krimi
Film - Komedie, Krimi, Drama
1968
Film - Válečný, Drama, Akční
1967
Film - Western
1966
Film - Válečný, Drama, Historický
1965
Film - Válečný, Drama, Historický
Film - Válečný, Drama
Seriál - Krimi
Film - Western
Die seltsamen Methoden des Franz Josef Wanninger
Seriál - Krimi
1964
Film
1963
Film - Dobrodružný, Válečný, Drama, Historický
Seriál - Krimi
Seriál
Film
1961
Film - Válečný, Drama
Film - Komedie, Drama
Film - Drama
Film - Drama
V rodném Německu hrál Karl-Otto Alberty především v seriálech, v celoevropském měřítku jej ale proslavila řada vedlejších rolí německých důstojníků ve válečných filmech šedesátých a sedmdesátých let 20. století. Pochází z Berlína a původně studoval na obchodní škole, od dětství se ale zároveň věnoval různým sportům, aktivní byl zvláště v boxu. V této disciplíně také přišel ke zlomenému nosu, který se stal specifickým znakem jeho typicky německé vizáže využité později řadou filmařů. I když byl jako boxer střední váhy poměrně úspěšný, koncem padesátých let v sobě objevil herecký talent a v roce 1959 začal hrát v Městském divadle v Kostnici.
Počátkem šedesátých let se vrátil do Berlína a před filmovou kameru jej poprvé přivedl režisér Géza von Radványi v dramatu UND SOWAS NENNT SICH LEBEN (1961). Nedlouho nato se Alberty dostal k účasti na mezinárodním projektu a v americkém válečném filmu VELKÝ ÚTĚK (The Great Escape, 1963) natáčeném v Bavorsku hrál důstojníka SS Steinacha. Točil také v Praze a v koprodukčním filmu DŮM V KAPROVÉ ULICI (Das Haus in der Karpfengasse, 1965) hrál mladého nacistu Leopolda Glasera (jeho otcem zde byl Rudolf Hrušínský).
V Německu se Karl-Otto Alberty začal objevovat v televizních seriálech, svou filmografii ale nadále rozšiřoval o vedlejší postavy německých důstojníků ve filmech amerických (BITVA V ARDENÁCH – Battle of the Bulge, 1966), francouzských (HOŘÍ PAŘÍŽ? – Paris brûle-t-il?, 1966) nebo britských (BITVA O BRITÁNII – Battle of Britain, 1969), příležitostně se objevoval i v kriminálkách, westernech nebo hororech. V typologii jeho filmových rolí je výjimkou postava choreografa v autorské romantické komedii Alberta Sordiho LÁSKO MÁ, POMOZ MI (Amore mio aiutami, 1969). V Itálii v té době točil také další příběh z doby druhé světové války TAJEMSTVÍ SANTA VITTORIE (The Secret of Santa Vittoria, 1969).
Vedle dalších rolí fašistických důstojníků připomeňme také koprodukční horor MODROVOUS (Bluebeard, 1972), kde se objevil jako přítel titulního hrdiny (Richard Burton). V této době v Albertyho práci začala převažovat televizní seriálová tvorba, jeho filmografii uzavírá role zabijáka Švéda v italské krimikomedii MILIÓNOVÝ BROUK (Piedone d’Egitto, 1980) s Budem Spencerem v hlavní roli. Před kamerou stál naposledy v rámci amerického televizního seriálu VÁLKA A PAMĚŤ (War and Remembrance, 1989).