Herečka
1980Seriál - Dokumentární, Historický
1972
Film - Dokumentární
1934
Film - Drama
Film - Hudební, Komedie, Drama
Film - Drama, Romantický, Historický
1933
Film - Drama
Film - Komedie, Drama
1929
Film - Muzikál, Drama
Film - Komedie
Film - Komedie
Film - Muzikál, Drama
1928
Film - Komedie, Romantický
Film - Drama
Film - Válečný, Romantický
1927
Film - Komedie, Romantický
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie, Romantický
Film - Komedie
1926
Film - Komedie, Romantický
Film - Komedie
Screen Snapshots, Series 6, No. 14
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Screen Snapshots, Series 6, No. 16
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Krimi, Drama, Romantický
Screen Snapshots, Series 6, No. 15
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie
1925
Film - Western
Film - Komedie
Film - Komedie
1924
Film - Krimi, Drama
Film - Komedie
Film - Komedie, Romantický
Film - Drama
Film - Drama
1923
Screen Snapshots, Series 3, No. 24
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film
Film - Drama
Film - Drama
Screen Snapshots, Series 4, No. 2
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film
Film - Drama
Screen Snapshots, Series 4, No. 4
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Drama
Film - Komedie
1922
Screen Snapshots, Series 3, No. 9
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie, Drama
Film - Komedie
Screen Snapshots, Series 3, No. 1
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Dobrodružný, Drama, Romantický
Film - Drama, Romantický
Screen Snapshots, Series 3, No. 12
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Drama
Screen Snapshots, Series 3, No. 3
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1921
Screen Snapshots, Series 1, No. 21
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Drama, Romantický
1920
Film - Komedie, Krátkometrážní
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Drama
Film - Dobrodružný, Komedie
1919
Film - Drama
Film - Drama
Film - Sportovní, Drama
Film - Komedie
Film - Komedie, Krátkometrážní
Film - Western
1918
Film - Drama
Film - Komedie, Drama
1917
Film - Drama
Film - Western
Film - Drama
Film - Drama
Film - Krimi, Drama
1916
Film - Drama, Romantický, Historický
Film - Drama, Romantický
Hostka
1984The American Film Institute Salute to Lillian Gish
Seriál - Dokumentární
Archivní záběry
2007Why Be Good? Sexuality & Censorship in Early Cinema
Film - Dokumentární
Tato filmová herečka považována za jednu z nejmódnějších hvězd stříbrného plátna němé éry jednou řekla o své kolegyni-rivalce, herečce Claře Bow: „Měla jsem Claru ráda. Velice roztomilá, štědrá dívka s vřelým srdcem. A jaký měla potenciál! Ale nic nedotáhla do konce. Její mozek byl jako houba, jenže se nesoustředila a neměla schopnost věc prokouknout. Byla naprosto bezelstná a lidé by upadali do šoku nad jejím jadrným slovníkem.“
Colleen se narodila jako Kathleen Morrison 19. srpna v roce, který je dodnes mírně spornou záležitostí; podle většiny úředních záznamů byl uváděn rok narození 1899, jiné zdroje jej stanovily na r. 1900 a sama Colleen trvala na datu, který zaznamenala i ve své autobiografické knize „Silent Star“ – rok 1902. V každém případě místo narození už není takovou záhadou, městečko Port Huron v Michiganu bylo Colleeniným domovem i celé dětství. Narodila se jako nejstarší dítě manželů Morrisonových, Charlesovi R. a Agnes. Otec pracoval jako zavlažovací technik, jeho zaměstnání rodině poskytovalo dostatek prostředků, aby mohli patřit do střední třídy. Od roku 1908 rodina přesídlila do Atlanty v Georgii, poté do Pennsylvánie a od r. 1911 se usadili v Tampě na Floridě, což Colleen popisovala jako nejšťastnější období a úžasné dětství ve šťastné rodině. Už jako malá byla fascinována světem filmu a obdivovala takové hvězdy jako Marguerite Clark, Mary Pickford aj., o nichž si dokonce vyrobila album, v němž nechávala prázdné místo pro svou podobiznu, kterou by sem mohla umístit, jakmile by se stala slavnou. Když jí bylo 15 let, naskytl se jí první krok do Hollywoodu, její strýc Walter C. Howey (editor novin Chicago Tribune) pomáhal D. W. Griffithovi s kamerovými zkouškami k filmům THE BIRTH OF A NATION a INTOLERANCE. Jelikož věděl, že Colleen, která chtěla být druhou Lillian Gish, aspiruje na kariéru herečky a Griffith mu je zároveň zavázán, jednoduše požádal slavného režiséra, aby mladé Colleen pomohl začít.
„Byla jsem poslána do Hollywoodu, nikoliv protože si tam mysleli, že jsem jakkoli dobrá, ale jednoduše, aby se splatila prokázaná laskavost.“
Sotva přijela do Hollywoodu, podepsala smlouvu s Griffithovými Triangle-Fine Arts, tomu však předcházelo podstoupení testu na její heterochromii (různobarevnost duhovky; jedno oko měla hnědé a druhé modré), aby náhodou tato vada nebyla při detailních záběrech na překážku. Což se nepotvrdilo, tudíž Colleen mohla pokračovat v cestě za svým snem. Prvními krůčky byly zanedbatelné role např. THE SAVAGE, AN OLD FASHIONED YOUNG MAN, THE LITTLE AMERICAN, ale už v příštím roce měla zazářit coby Annie v LITTLE ORPHANT ANNIE. Jenže po čase Triangle Company zkrachovala a Colleen se zařekla najít si uplatnění ve filmu sama. Byla to právě role v Little Orphant Annie, která jí udělala velmi populární a ona tak poprvé zakusila, jak chutná sláva. Její výkon byl natolik úchvatný, že Chicago Daily Tribune napsalo: „Naposled co jsem ji viděl, byla roztomilá a nezkažená, doufejme, že jí chvála nezamotala hlavu.“ Navzdory dobrým recenzím Colleenino štěstí ji opět zkoušelo, když studio (Selig Polyscope), kde pracovala rovněž zkrachovalo. Cesta jí zavedla do Arizony, zde natáčela western THE WILDERNESS TRAIL.
Její další zastávkou v herecké kariéře byl komediální typ rolí, sice potřebovala nějaký trénink, ale to jí neodrazovalo. Natočila např. HER BRIDAL NIGHTMARE, A ROMAN SCANDAL a SO LONG LETTY. Zároveň ale dál natáčela i dramatické snímky WHEN DAWN CAME nebo THE DEVIL’S CLAIM. Zatímco natáčela další film FLAMING YOUTH, díky němuž se stala tzv. „flapper girl“ (dívka, jejíž chování, oblékání a zvyky jsou spíše rebelující, což mělo pobouřit tehdejší společnost), rozhodla se provdat za Johna McCormicka. Flaming Youth se stal hitem, na rozdíl od THE PERFECT FLAPPER, v němž se paradoxně obliba „flapper“ vlny vytrácí: „už žádné flappers… lidi unavují ty limonádové aférky.“
Do roku 1927 byla komerčně nejvýdělečnější herečkou Ameriky, týdně vydělávala 12.500 dolarů, což v té době byla suma přímo fenomenální, ale Colleen peníze lehkovážně neutrácela, naopak investovala do akciového trhu, a to se ukázalo jako velmi chytrá investice. Na konci 20. let přicházely revoluční mluvené filmy a Colleen si od hraní dala pauzu. V roce 1930 se rozvedla s McCormackem a brzy nato se znovu provdala za prominentního newyorkského makléře Alberta Parker Scotta. Žili společně ve svém okázalém sídle v Bel Air, kde pořádali různé večírky, mimo jiné i slavnost na počest Olympijských her v Los Angeles v r. 1932, především pak na podporu jachtingového týmu. Poté, co se se Scottem roku 1934 rozvedla, vrátila se do hollywoodských ateliérů. Objevila se ve třech filmech, žádný z nich nebyl zrovna úspěšný a Colleen se stáhla do ústraní. Jejím posledním filmem byl THE SCARLET LETTER z r. 1934. O několik let později (1937) se provdala za vdovce Homera Hargrave, s nímž vychovávala jeho děti z předchozího manželství. Colleen nikdy neměla své vlastní dítě. Vztah jim vydržel až do jeho smrti v roce 1964.
V šedesátých letech utvořila televizní produkční společnost spolu s Kingem Vidorem, s nímž se dlouhodobě přátelila již od 20. let. Také publikovala dvě své knihy, obě autobiografické, Silent Star: Colleen Moore Talks About Her Hollywood (vyšla v r. 1968) a How Women Can Make Money In The Stock Market (1969). V roce 1980 se ještě podílela na dokumentárním seriálu HOLLYWOOD, ve kterém se zaobírali založením a vývojem hollywoodských studií a jaký měly dopad na kulturu 20. let. Colleen si na sklonku života ještě stačila vzít svého čtvrtého a posledního manžela, Paula Magenota. V této době také psala svoji další knihu, kterou již nedopsala, bohužel 25. ledna 1988 umírá na rakovinu, o které do své smrti nic nezveřejnila. Na důkaz pocty za její přispění filmovému průmyslu má svou hvězdu na hollywoodském chodníku slávy.
„Já jsem byl tou jiskrou, která zažehla ‚Flaming Youth‘, Colleen byla tou pochodní. To byly ale maličkosti, kterými jsme způsobili celou tuhle obtíž.“ (napsal o Colleen F. Scott Fitzgerald)