Herec
1974Film - Dobrodružný, Komedie, Krimi, Drama
1955
Film - Mysteriózní, Drama
Režisér
1977Film - Komedie, Drama, Pornografický
1975
Film - Komedie, Pornografický
1974
Film - Dobrodružný, Komedie, Krimi, Drama
1973
Film - Drama, Pornografický
1972
Film - Krátkometrážní, Pornografický
Kär-lek, så gör vi: Brev till Inge och Sten
Film - Dokumentární
1971
Film - Dokumentární, Pornografický
Film - Komedie
Film - Horor
1970
Film - Dokumentární, Pornografický
Film - Komedie
1969
Film - Dokumentární, Drama, Pornografický
Film - Drama, Romantický
1964
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1962
Film - Krátkometrážní
1955
Film - Mysteriózní, Drama
1954
Film - Drama
Film - Komedie
Scenárista
1977Film - Komedie, Drama, Pornografický
1975
Film - Komedie, Pornografický
1974
Film - Dobrodružný, Komedie, Krimi, Drama
1973
Film - Drama, Pornografický
1972
Kär-lek, så gör vi: Brev till Inge och Sten
Film - Dokumentární
1971
Film - Horor
Film - Dokumentární, Pornografický
1970
Film - Komedie
Film - Dokumentární, Pornografický
1969
Film - Dokumentární, Drama, Pornografický
Film - Drama, Romantický
1962
Film - Krátkometrážní
Skladatel
1973Film - Drama, Pornografický
Scénograf
1973Film - Drama, Pornografický
Z výčtu filmařských profesí, které na různých svých snímcích Torgny Wickman zastával, by někdo mohl usuzovat, že se jedná o renesančního tvůrce. Bohužel reálné kvality jeho děl tuto představu zásadně čeří. Při střízlivém zhodnocení se Wickman ukazuje jako prachsprostý hokynář, který nedostatky v oblasti talentu vyvažoval podnikavostí.
Po marných začátcích s neúspěšnými komediemi a dramaty z 50. let využil v roce 1969 posledních padajících zábran skandinávské cenzury a zajistil si místo v historii coby autor prvního oficiálně distribuovaného švédského pornofilmu. Stejně jako tehdejší podnikavci z Ameriky také on se alibisticky zaštítil formátem rádoby vzdělávacího pseudodokumentu. Ur kärlekens språk (Řeč lásky, 1969) představuje i v rámci své kategorie hodně tristní podívanou, ale doboví diváci nalákaní atrakcí nesimulovaného sexu z filmu udělali kasovní trhák.
Během následujících osmi let, po nichž dal celovečerním bijákům sbohem, Wickham stihl natočit nejen další tři přímá pokračování svého oslíčku-otřes-se, ale také hrstku narativních filmů. Žalostný pokus o skloubení erotického dramatu se satanistickým hororem Skräcken har 1000 ögon (Hrůza má 1000 očí, 1970), jalová lascivní komedie Kyrkoherden (Vikář, 1970) o duchovním stiženém kletbou permanentní erekce či nesoudně ambiciózní kostýmní hambárna Lockfågeln (Vějička, 1971) ukazují, že i mimo svět porna zůstal věrný heslu „sex prodává“.
Bezostyšná exploatace Anita - švédská nymfička (1973) představuje středobod Wickmanovy tvorby. Z jeho pseudodokumentů přebírá alibistický rámec osvětového díla, zatímco fušersky provozní formou zpracovává fiktivní příběh, který se celý točí kolem sexu. Hlavní atrakcí filmu se stalo angažování úchvatné Christiny Lindbergové, která se díky svým přednostem a ochotě je předvádět před kamerou stala mezinárodní hvězdou erotických filmů od Evropy přes Ameriku až po Japonsko.
Letní filmová škola