Režisér
1989Seriál - Krimi, Thriller
1988
Seriál
1980
Film - Drama, Romantický, Historický
1978
Seriál - Krimi, Drama
1977
Seriál - Drama
1973
Seriál - Talk-show
1972
Film - Drama
Seriál - Drama, Historický
1970
Film - Drama, Historický
1969
Seriál - Dobrodružný
1967
Seriál - Krimi, Drama
1966
Seriál - Dobrodružný, Historický
1965
Seriál - Thriller
1963
Film
1962
Seriál - Krimi, Thriller
Film - Drama
Film
Film - Drama, Romantický
1961
Film
1960
1959
Film - Dobrodružný, Historický
Film - Komedie
Film - Drama
Film
1957
1954
Seriál
1951
Film - Komedie
Scenárista
1990Film - Drama
1989
Film - Krimi
Seriál
1967
Seriál - Krimi, Drama
1965
Seriál - Thriller
1962
Seriál - Krimi, Thriller
Film - Drama
1960
Film - Drama
1957
Film - Komedie, Muzikál
Claude Barma patřil k průkopníkům francouzského televizního vysílání a svou tvorbou především v žánru historických seriálů a adaptací divadelních her zasvětil tomuto médiu celou svou profesní kariéru. Pocházel z Nice a studoval na elektrotechnické fakultě, po dosažení titulu inženýra hned vstoupil do služeb francouzské televize, kde začal pracovat krátce po druhé světové válce.
V roce 1950 realizoval první živý přenos v historii francouzské televize z divadla Comédie Française (představení Marivauxovy hry HRY LÁSKY A NÁHODY,1950). Krátce nato si Barma vyzkoušel i režii celovečerního filmu, komedie KROCAN (Le dindon, 1951) však nebyla nijak úspěšná a do dalšího filmování se Barma již nepouštěl, jen výjimečně pracoval na filmových scénářích (CASINO DE PARIS, 1957; PAŘÍŽANKY – Les parisiennes, 1962). Těžiště své další práce měl nadále v televizi, točil seriály a televizní inscenace a již v roce 1957 obdržel Velkou cenu francouzské televize.
Dodnes vysoce hodnocená je Barmova televizní adaptace Dumasových TŘÍ MUŠKETÝRŮ (Les trois mousquetaires, 1959), která je však málo známá vzhledem ke konkurenci četných filmových verzí. Následně realizoval televizní adaptace řady slavných divadelních kusů, zvláštní pozornost věnoval dílu W. Shakespeara (MACBETH, 1959; HAMLET, 1960; OTHELLO, 1962; VEČER TŘÍKRÁLOVÝ, 1962). Nový úspěch sklidil Barma s dalším zpracováním Dumasovy literární předlohy LE CHEVALIER DE MAISON ROUGE (1963), kterou pojal jako čtyřdílný seriál. Účast nejlepších herců a na televizi překvapivě vysoké náklady zajistily tomuto dílu značnou pozornost v celé Evropě. Hlavní roli zde hrál Michel Le Royer, kterého pak Barma přizval i k dalšímu seriálu KORZÁŘI (Corsaires et flibustiers, 1967).
Během šedesátých let začal Barma pracovat také na oblíbených seriálech s kriminalistickou tématikou a v letech 1967-1982 realizoval 45 dílů slavného VYŠETŘOVÁNÍ KOMISAŘE MAIGRETA (Les enquetes du commissaire Maigret), k některým napsal také scénář. Výrazného úspěchu v celoevropském měřítku dosáhl s dalším dílem historického žánru a šestidílný seriál PROKLETÍ KRÁLOVÉ (Les rois maudits, 1972) patří dodnes ke klenotům francouzské televizní tvorby. Kromě seriálové tvorby si zmínku zaslouží také dvouhodinová televizní adaptace slavné literární předlohy NEBEZPEČNÉ ZNÁMOSTI (Les liaisons dangereuxes, 1980). Poslední samostatnou prací Claude Barmy byl čtyřdílný televizní film KLAN (Le clan, 1988) v hlavní roli s Victorem Lanouxem, s tímto hercem pak pořídil ještě dvě epizody ze seriálu s tématikou činnosti zvláštního protiteroristického oddělení ministerstva vnitra RENSEIGNEMENTS GÉNÉRAUX (1989-1990).
Claude Barma zemřel v Paříži 30. srpna 1992 ve věku 73 let. V televizi našla uplatnění i jeho dcera Catherine Barma (*1950), která je producentkou.